Legyen Ön is viszonteladónk!
Csapatunk több mint 10 éve foglalkozik irodatechnikai kellékanyagok nagykereskedelmével. A jelenlegi szervezeti formában 2009. augusztusa óta működünk, telephelyünk a Budapest, IX. kerületi Táblás utca 36-38. szám alatt található. Kizárólag eredeti, gyártói hologrammal ellátott termékeket forgalmazunk, melyek többségét készletről kínáljuk.
1, Általános információk
Forgalmazott termékeink
Állandó, nagy készletről Hewlett Packard, Canon termékek vásárolhatóak, ill. Brother, Epson, Konica Minolta QMS, Kyocera, Lexmark, OKI, Panasonic, Philips, Samsung, Sharp, Xerox egy részét készletről kínáljuk, többségét pedig árlistából rendelésre szerezzük be.
Vásárlási feltételek
Minden viszonteladóval keretszerződést kötünk, melynek szövegét egyeztetett email címre szívesen átküldjük. A viszonteladói szerződés megkötésének feltétele, hogy a szerződni kívánt fél ügyvezetője munkaidőben – előre egyeztetett időpontban – telephelyünkön személyesen megjelenjen, valamint az alábbi szükséges dokumentumokat magával hozza:
- cégkivonat és/vagy cégbírósági bejegyző végzés (annak alátámasztására, hogy a cég Magyarországon bejegyzett, és az adott cég tevékenységi köre tartalmazza a számítástechnikai termékek kereskedelmi forgalmazását, vagy egyéb számítástechnikával kapcsolatos tevékenységet)
- aláírási címpéldány vagy aláírás minta
- ügyvezető személyi igazolványa, útlevele vagy jogosítványa, valamint lakcímkártyája
A személyes és céges okiratokról fénymásolatot készítünk, melyhez partnereink hozzájárulását kérjük.
2, Vásárlási módok
a termékek elérhetősége és a raktárkészlet alalkulása szerint
Vásárlás raktárkészletről
Rendelést leadni telefonon (70/615-5625, 1/250-6981), vagy email-ben (info@tintatarto.hu) lehetséges. A rendelésről és a foglalásról email-ben visszaigazolást küldünk.
Az így lefoglalt termékeket, legkésőbb 3 munkanapon belül el kell szállítani, ellenkező esetben töröljük a foglalást. Amennyiben többször előfordul, hogy az ügyfél nem veszi át a megrendelt, lefoglalt terméket, úgy a későbbiekben csak prompt vásárlásra lesz lehetősége.
A vásárlás és ügyintézés a cég telephelyén történik 1097 Bp., Táblás utca 36-38. nyitva-tartási időben.
A számlát mindig a megrendelés leadásakor érvényes aktuális árlista alapján készítjük el. Árváltozás esetén mindig a foglalás napján érvényes árak alapján készítjük el a számlát. Ettől eltérni akkor tudunk, ha a megrendeléssel egyidőben írásban kéri a vevő, hogy a számla kiállításának napján érvényes ár alapján készítsük el a számlát.
Megrendelő kérésének megfelelően euroban elkészített foglalást vevő kérésére forintban elkészített foglalásra a kérés beérkezésének napján érvényes árlistánkban szereplő (kedvezményekkel csökkentett vagy felárral növelt forintban megadott) árak felhasználásával készítjük el.
Vásárlás megrendelésre
Az árlistában szereplő, de készleten nem levő termékeket rendelésre tudjuk szállítani. A rendelés átfutási ideje az előzetesen jelzett rendelés leadási határidőtől számított 2 hét.
Megrendelést kizárólag írásban (email-ben) fogadunk el. A szóban, telefonon leadott rendeléseket nem tekintjük érvényesnek. Az írásban leadott megrendelések törlésére, negatív irányú módosítására nincs lehetőség. A rendelésre leadott termékek esetében a megrendelő azokat minden esetben köteles átvenni.
Bizonyos esetekben díjbekérőt állítunk ki a kalkulált összeg egy részéről, melynek megérkezéséig a rendelést nem tekintjük érvényesnek.
Előzetes megrendelés esetén a számlát mindig az áru beérkeésének napján aktuális árlista alapján készítjük el, nem pedig a megrendelés leadásakor érvényben levő alapján. Az esetleges árfolyam-, vagy gyártói árváltozásból, tévesen leadott rendelésből, elírásból, félreértésből eredő kockázatokért felelősséget nem vállalunk.
3, Pénzügyi információk
Számlázás
A számlán szereplő tételek a számlára illetve megrendelésbe kerülés időpontjában érvényben lévő árlista és árfolyam alapján kerülnek leszámlázásra. (A visszaigazoláson szereplő áraktól nem térnek el, függetlenül attól, hogy az irányadó árfolyam a foglalás és a számla elkészítése közötti időtartam alatt milyen irányban változott.)
Amennyiben viszonteladó igényli, és a a számla értéke a bruttó 30 000 eurót meghaladja, a számlát euróban állítjuk ki az árlistában szereplő eurós árak alapján áfával terhelten a Magyarországon bejegyzett vállalkozás részére. Az eurós számla kiegyenlítését számlánkra történő átutalással teljesíthetik.
Amennyiben az eurós számlát készpénzben kívánja kifizetni, azt csak egy MBH bankfiókban, az MBH Bank Nyrt.-nél vezetett számlánkra történő befizetéssel teheti meg. A befizetéssel járó többletköltséget minden esetben átterheljük a vásárlóra, melynek módja a következő lehet:
- fél százalékkal emelt eurós áron történik meg a számlázás
- az áru átvételekor (bankból látjuk mennyibe került a bankköltség), a díjat Ft-ban leszámlázzuk a vevőnk részére.
Külföldi társaság részére számlát nem áll módunkban kiállítani.
Fizetési módok
Alapértelmezett fizetési mód a készpénzben történő fizetés a termék átvételekor.
Lehetőséget biztosítunk az előre utalásra is, ez esetben a megrendelt termékekről számlát állítunk ki, melynek ellenértékét az MBH Bank Nyrt.-nél vezetett bankszámlánkra várjuk. Az árut csak a számla teljes bruttó végösszegének számlánkon történt jóváírását követően adjuk csak ki. Semmiféle banki bizonylatot nem tudunk figyelembe venni, mely az utalás megtörténtét, lekönyvelését vélt igazolni.
Devizás utalás esetén a normál utalás általában 3 munkanap, gyorsított utalás esetén is előfordul, hogy több, mint 1 munkanap, kérjük fentiek szíves figyelembevételét.
A számlán szereplő fizetési határidők betartására illetve az esetleges halasztott fizetést lehetővé tevő hitelkeret kimerítésére minden esetben figyelünk, fentiek be nem tartása az árufoglalás, az árukiadás megtagadását, a kedvezmények megvonását eredményezi.
Halasztott fizetést abban az esetben tudunk biztosítani szerződött partnerünk részére, amennyiben az alábbi szerződést biztosító mellékkötelezettségek valamelyikét vállalják.
Óvadék
(készpénz, bankszámlapénz, állampapír, részvény)
Egy vagy több budapesti vagy megyeszékhelyen fekvő per-, teher-, és igénymentes ingatlanra első ranghelyen bejegyzett jelzálogjog
Bankgarancia
A választott biztosítéki ügylet a szerződött partnercég ügyvezetője által vállalt készfizető kezességgel kiegészítve külön szerződésben rögzítésre kerül, amelynek előkészítését társaságunk vállalja. Az ügylet során felmerülő költségeken a szerződésben résztvevők azonos arányban osztoznak.
Kedvezmények
Az árlistában szereplő árak viszonteladói árak, melyek feltételezik, hogy szerződő fél viszonteladói céllal vásárol. Amennyiben vélelmezhető a mennyiségből, rendszerességből, hogy nem viszonteladóként vásárol, úgy nagykereskedésünk megtagadhatja fenti áron történő számlázást.
Nagykereskedésünk lehetőséget biztosít kedvezményes vásárlásra:
- Amennyiben egyetlen számlán viszonteladó rendelése meghaladja a bruttó 5 millió Ft értéket (vagy havi szinten a számlái összege meghaladják a bruttó 10 millió Ft értéket), úgy az adott számlára 2% kedvezményben részesítjük.
- Amennyiben egyetlen számla értéke meghaladja a bruttó 10 millió Ft értéket (vagy havi szinten a számlái összege meghaladják a bruttó 30 millió Ft értéket), úgy nagykereskedésünk az adott számlára 3% kedvezményt biztosít.
- Fenti értékeknél kisebb forgalom esetén a kedvezmény mértéke egyedi megállapodás tárgyát képezheti.
4, A rendelés átvétele
Áru átvétel
Az áru átvételére azt követően kerülhet sor, hogy kollégánkkal egyeztetett az elszállítás várható idejéről, természetesen a fizetési feltételek figyelembe vételével. A megrendelt termékeket a vásárló érkezésének idejére összekészítjük, csökkentve ezzel a várakozásra fordított időt.
A számla kiállítását követően kollégánk tételesen átadja a termékeket. Az áruk átvételekor, kérjük, ellenőrizze Ön is azok hiánytalanságát és sértetlenségét, illetve a számla (megrendelés) tartalmához való megfelelőségét. Ennek megtörténtét az átvevő aláírásával igazolja.
A vevő a számla aláírásával elismeri a számlán szereplő tételek hiánytalan és sértetlen csomagolású átvételét. Az áru átvételével a kárveszély és a felelősség átszáll az átvevőre. Ezt követően semmiféle cserére, minőségi vagy mennyiségi kifogás érvényesítésére nincs mód.
Szállítás
A házhozszállítás lehetőségét elsősorban vidéki partnereink részére kínáljuk, főként patronok szállítására.
A futárszolgálat előírása alapján a csomagot egy embernek képesnek kell lennie mozgatni, így a csomagok feladásának méretbeni (1 nagyobb doboz) és súlykorlátja (max 50 kg) van.
A szállítás díja bruttó 300.000,-Ft alatt, nettó 3.000,-Ft, melyet a számlán szerepeltetünk. Bruttó 300.000,-Ft-ot meghaladó számla esetén a házhozszállítás költségei a csomag méretétől és súlyától függően változhatnak, kérjük, erről szíveskedjenek külön egyeztetni kollégáinkkal.
A csomagot általában a rendelést követő munkanapon viszi el tőlünk a futárszolgálat (DPD), és rákövetkező munkanapon napközben történik meg a kiszállítása.
Garancia
Az általunk forgalmazott termékekre egyedi azonosíthatóság hiányában garanciát nem vállalunk.
Kérdezzen bátran!
A *-gal megjelölt mezők kitöltése kötelező!